5.0
gebaseerd op 287 reviews

Heel ontspannen!

Eva - 12 maanden geleden

Fijne ervaring, ben goed geholpen door Britney

Silvia - 12 maanden geleden

Het was weer top! Je voelt je op je gemak bij Michelle en Brittney. Leuke meiden! Verder ben ik zeer tevreden met mijn wimpers. Het is vakwerk.

Lenie - ongeveer een jaar geleden

Leuk geholpen,gezellig gekletst,en met een paar mooie wimpers de deur uit gegaan. 👍👍

Angelique - ongeveer een jaar geleden

Voor mij de eerste keer in de Salon, super geholpen en alles naar wens. Ik kom terug!

Judith - ongeveer een jaar geleden

Wat een fijne sfeer! Bedankt Brittney voor de fijne service. Ben er heel blij mee!♥️

Floor - ongeveer een jaar geleden

Het werk van Brittney was snel en efficient!

Jacob - ongeveer een jaar geleden

Super geholpen

Merve - ongeveer een jaar geleden

Wederom weer heel fijn geholpen bij Chelly’s Beauty Salon. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Tot snel meiden!

Sheila - ongeveer een jaar geleden

Normaal altijd bij Chelly nu de eerste keer bij Britney en het was weer heerlijk. Erg tevreden. Heerlijk relaxed en met glanzend gezicht weer naar buiten.

Ellen - ongeveer een jaar geleden