Heel ontspannen!
Fijne ervaring, ben goed geholpen door Britney
Het was weer top! Je voelt je op je gemak bij Michelle en Brittney. Leuke meiden! Verder ben ik zeer tevreden met mijn wimpers. Het is vakwerk.
Leuk geholpen,gezellig gekletst,en met een paar mooie wimpers de deur uit gegaan. 👍👍
Voor mij de eerste keer in de Salon, super geholpen en alles naar wens. Ik kom terug!
Wat een fijne sfeer! Bedankt Brittney voor de fijne service. Ben er heel blij mee!♥️
Het werk van Brittney was snel en efficient!
Super geholpen
Wederom weer heel fijn geholpen bij Chelly’s Beauty Salon. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Tot snel meiden!
Normaal altijd bij Chelly nu de eerste keer bij Britney en het was weer heerlijk. Erg tevreden. Heerlijk relaxed en met glanzend gezicht weer naar buiten.