5.0
gebaseerd op 287 reviews

Een goede, ontspannen en heerlijke behandeling gekregen. Echt genoten!
De volgende afspraak is weer gemaakt!

Ineke - meer dan een jaar geleden

Wimpers netjes geplaatst,
Goed en eerlijk advies gekregen mbt huidproblemen.
Kon super snel terecht met mijn afspraak .
Nette salon..vriendelijk ontvangen..

Reshma - meer dan een jaar geleden

Het was een heerlijke behandeling.
Ontspannend.
Zeker een aanrader!!!!

Ramelia - meer dan een jaar geleden

M’n wenkbrauwen zijn echt mooi en zij werkt echt goed.

Carmine - meer dan een jaar geleden

Was weer heerlijk om een behandeling bij Michelle te hebben. Erg genoten en mijn huid voelt als herboren. Mijn dank is groot.

Ileana - meer dan een jaar geleden

Weer genoten van de head spa! Echt een aanrader en hele leuke meiden!

Shanice - meer dan een jaar geleden

Ik heb het fijn ervaren, of ik in een warm bad kwam, heerlijk

Josephine - meer dan een jaar geleden

Een leuk petit salon wat meteen een persoonlijk karakter uitstraalt.
Gezellig en leuk ontvangen.
Ik ga er zeker vaker naar toe.

Karin

Karin - meer dan een jaar geleden

Heerlijke massage gehad! Voelde me weer helemaal ontspannen. Fijn ook dat de olie van je rug wordt gehaald met een warme natte handdoek en erna and en lekker creme wordt gesmeerd. Vind het aankleden met de hele vettige rug na een massage vaak wat minder fijn, dus dit was een fijne bonus.

Daphne - meer dan een jaar geleden

Ze zijn alltijd vrolijk professioneel en ik word altijd goed geholpen ,super blij met deze beautysalon echt een aanrader !

Patricia - meer dan een jaar geleden