Michelle en Brittney zijn leuke en gezellige meiden. Zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je. Tijdens de behandeling altijd even gezellig een praatje. Ze zijn zeer deskundig. Ik kom er graag.
Het was mijn 1 ste afspraak en ik vond het geweldig.
Rustgevend en zeker een aanrader.
Groetjes Artie
Ik heb maandag mijn lashlift + verven bij Michella laten doen. Ik ben weer zeer tevreden, zitten mooi :)
Ben heel blij met het resultaat zoals altijd
Vandaag heb ik een head spa behandeling gehad. Ik was supertevreden: heel lief en zorgvuldig personeel en een zeer hygiënische, schone salon. Echt een aanrader!
Altijd heerlijke relaxte massages !!!!
Heerlijke headspa en lief personeel
Het was geweldig heel relaxed, mijn gezicht voelt en ziet er weer fantastisch uit.
Ik heb genoten!!
Chelly is een gezellige dame en heel relaxed je voelt je meteen welkom.
Tot de volgende keer
Altijd gezellig en een fijne en snelle service
Luistert naar je wensen , werkt snel , netjes en is vriendelijk! Aanrader 🌸
Ik kom graag bij Chelly’s beauty salon
Ze hebben alle tijd voor mijn