Super aardig
Roaanna
-
6 maanden geleden
Fijn, zoals altijd.
Ellen
-
6 maanden geleden
Het was een fijne behandeling door Michelle!!!
Ramelia
-
6 maanden geleden
Michella is toppie !
Al jaren mijn fijne salon :)
Miranda
-
6 maanden geleden
Was een fijne gezichtsbehandeling bij Brittney.
Yvonne
-
6 maanden geleden
Super tevreden over de heerlijke headspa ❤️ helemaal ontspannen
Esmee
-
7 maanden geleden
De werknemers zijn super vriendelijk, de locatie is makkelijk te bereiken en de headspa zou ik zeker aanraden!
Tamara
-
7 maanden geleden
Super lieve en deskundige dames erg snel en goed geholpen! Mijn volgende afspraak staat al:)
Nikita
-
7 maanden geleden
Voor het eerst mijn wimpers hier laten doen. Ervaren dame, eerlijk en werkt netjes.
Geeta
-
7 maanden geleden
Ik heb genoten van de gezichtsbehandeling. Chelly is geduldig en gedreven in haar werk! Astrid
Astrid
-
8 maanden geleden