5.0
gebaseerd op 287 reviews

Super aardig

Roaanna - 6 maanden geleden

Fijn, zoals altijd.

Ellen - 6 maanden geleden

Het was een fijne behandeling door Michelle!!!

Ramelia - 6 maanden geleden

Michella is toppie !
Al jaren mijn fijne salon :)

Miranda - 6 maanden geleden

Was een fijne gezichtsbehandeling bij Brittney.

Yvonne - 6 maanden geleden

Super tevreden over de heerlijke headspa ❤️ helemaal ontspannen

Esmee - 7 maanden geleden

De werknemers zijn super vriendelijk, de locatie is makkelijk te bereiken en de headspa zou ik zeker aanraden!

Tamara - 7 maanden geleden

Super lieve en deskundige dames erg snel en goed geholpen! Mijn volgende afspraak staat al:)

Nikita - 7 maanden geleden

Voor het eerst mijn wimpers hier laten doen. Ervaren dame, eerlijk en werkt netjes.

Geeta - 7 maanden geleden

Ik heb genoten van de gezichtsbehandeling. Chelly is geduldig en gedreven in haar werk! Astrid

Astrid - 8 maanden geleden