5.0
gebaseerd op 287 reviews

Wordt altijd goed behandeld en je voelt je er makkelijk welkom

Kirsten - 10 maanden geleden

Altijd hele goeie service!
En zo blij met het resultaat
Lieve meiden!!

Melanie - 10 maanden geleden

De behandeling was weer heerlijk!!!!
En relax.
Geholpen door Chelly.

Ramelia - 11 maanden geleden

Ondanks de warmte heerlijk koel in de salon.

Miranda - 11 maanden geleden

Uitstekend!
Heel vriendelijk en heel professioneel.

Ditta - 11 maanden geleden
Valery - 11 maanden geleden

Hele fijne ervaring gehad, mooie salon, de luxe pedicure en de hot stone massage zijn echt een aanrader!

Martine - 11 maanden geleden

Mooie wimpers vakkundig gezet door Britney.

Talitha - 12 maanden geleden

Top!!! ik kom zeker terug!

Charissa - 12 maanden geleden

Mooie en heerlijk ruikende behandelkamer.
Fijne behandeling.
Achteraf was iets meer uitleg leuk geweest.

Marije - 12 maanden geleden