5.0
gebaseerd op 287 reviews

Voor het eerst hier geweest het was heel gezellig en heel goed

Chiara - meer dan een jaar geleden

Altijd een relax momentje voor mij bij Michella.
Heerlijke behandeling en lieve meid

Vanessa - meer dan een jaar geleden

Was weer heerlijk!

Elvira - meer dan een jaar geleden

Fijne medewerkers, fijne behandelingen en een hele fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Anne Marije - bijna 2 jaar geleden

Ik vond het heerlijk, en lekker rustig.

Tonnie - bijna 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad!

Kirsten - bijna 2 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen laten verven en one by one wimpers 💖 super blij mee ! Subtiel alsof het me eigen wimpers zijn ! Thnx !

Michelle - bijna 2 jaar geleden
Manon - bijna 2 jaar geleden
Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Fijne behandeling! Mijn wenkbrauwen weer verzorgd en netjes.

Leonie - bijna 2 jaar geleden