Voor het eerst hier geweest het was heel gezellig en heel goed
Chiara
-
meer dan een jaar geleden
Altijd een relax momentje voor mij bij Michella.
Heerlijke behandeling en lieve meid
Vanessa
-
meer dan een jaar geleden
Was weer heerlijk!
Elvira
-
meer dan een jaar geleden
Fijne medewerkers, fijne behandelingen en een hele fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anne Marije
-
bijna 2 jaar geleden
Ik vond het heerlijk, en lekker rustig.
Tonnie
-
bijna 2 jaar geleden
Hele fijne behandeling gehad!
Kirsten
-
bijna 2 jaar geleden
Mijn wenkbrauwen laten verven en one by one wimpers 💖 super blij mee ! Subtiel alsof het me eigen wimpers zijn ! Thnx !
Michelle
-
bijna 2 jaar geleden
Manon
-
bijna 2 jaar geleden
Jolanda
-
bijna 2 jaar geleden
Fijne behandeling! Mijn wenkbrauwen weer verzorgd en netjes.
Leonie
-
bijna 2 jaar geleden