Nil
-
bijna 2 jaar geleden
Ik kom hier al een paar jaar en ik ben geen enkele keer teleurgesteld!
Zeer tevreden.
Chayenne
-
bijna 2 jaar geleden
Emma
-
bijna 2 jaar geleden
Heerlijk zoals altijd
Karin
-
bijna 2 jaar geleden
Vriendelijk ontvangst,heerlijk ontspannen dank je wel
Carla
-
bijna 2 jaar geleden
Siham
-
bijna 2 jaar geleden
heerlijk ,op tijd geholpen ,heel deskundig
netty
-
bijna 2 jaar geleden
Weer heerlijk genoten van een gezichtsbehandeling. Helemaal weer zen.🧘♀️ En mijn gezicht is weer heerlijk summerproof! Dank je wel Chell! 🥰
Sheila
-
bijna 2 jaar geleden
Was weer een fijne behandeling zoals altijd.....
Thea
-
bijna 2 jaar geleden
jolanda
-
bijna 2 jaar geleden