5.0
gebaseerd op 287 reviews
Nil - bijna 2 jaar geleden

Ik kom hier al een paar jaar en ik ben geen enkele keer teleurgesteld!
Zeer tevreden.

Chayenne - bijna 2 jaar geleden
Emma - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk zoals altijd

Karin - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk ontvangst,heerlijk ontspannen dank je wel

Carla - bijna 2 jaar geleden
Siham - bijna 2 jaar geleden

heerlijk ,op tijd geholpen ,heel deskundig

netty - bijna 2 jaar geleden

Weer heerlijk genoten van een gezichtsbehandeling. Helemaal weer zen.🧘‍♀️ En mijn gezicht is weer heerlijk summerproof! Dank je wel Chell! 🥰

Sheila - bijna 2 jaar geleden

Was weer een fijne behandeling zoals altijd.....

Thea - bijna 2 jaar geleden
jolanda - bijna 2 jaar geleden