Eerste keer pedicure en heel erg tevreden
Marisa
-
1 dag geleden
Vandaag een luxe pedicure en BOOZT Luxe gezichtsbehandeling gehad wat verzorgd werd door Michella en het is elke keer weer top. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende😊.
Christel
-
6 dagen geleden
I've been going there for more than 1 year; the service is always great and both ladies working there are lovely. Highly recommended!!!
Megan
-
16 dagen geleden
Lekker ontspannen uurtje en weer met een schoon zacht huidje naar huis
Shirley
-
20 dagen geleden
Sigrid
-
21 dagen geleden
Claudia
-
21 dagen geleden
Weer super behandeld, blij met mijn wimperlift en verven
Marjolijn
-
21 dagen geleden
Was heerlijk heb genoten ervan, ook een leuke dame die mij heeft behandeld 😁
Yvetjuh
-
22 dagen geleden
Netjes ontvangen, sfeer voelde goed.
Dilara
-
24 dagen geleden
Sandra
-
27 dagen geleden