5.0
gebaseerd op 287 reviews

Eerste keer pedicure en heel erg tevreden

Marisa - 1 dag geleden

Vandaag een luxe pedicure en BOOZT Luxe gezichtsbehandeling gehad wat verzorgd werd door Michella en het is elke keer weer top. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende😊.

Christel - 6 dagen geleden

I've been going there for more than 1 year; the service is always great and both ladies working there are lovely. Highly recommended!!!

Megan - 16 dagen geleden

Lekker ontspannen uurtje en weer met een schoon zacht huidje naar huis

Shirley - 20 dagen geleden
Sigrid - 21 dagen geleden
Claudia - 21 dagen geleden

Weer super behandeld, blij met mijn wimperlift en verven

Marjolijn - 21 dagen geleden

Was heerlijk heb genoten ervan, ook een leuke dame die mij heeft behandeld 😁

Yvetjuh - 22 dagen geleden

Netjes ontvangen, sfeer voelde goed.

Dilara - 24 dagen geleden
Sandra - 27 dagen geleden