5.0
gebaseerd op 287 reviews

Ik kwam voor de 3D wimperextensions. Nu een paar keer geweest en de klantvriendelijkheid en de wimpers zijn beide echt super! Ga zo door en bedankt weer en zeker tot de volgende keer!

Shakita - 9 maanden geleden

Heerlijke BOOZT behandeling gekregen van Brittney. was zeker een boost en voor herhaling vatbaar!!

patty - 9 maanden geleden

Super, en fijne gehad!

Melanie - 9 maanden geleden
Lisa - 10 maanden geleden

Voor de eerste keer geweest en ik ben helemaal tevreden over de behandeling. En even lekker kunnen kletsen 😉 Ik kom zeker terug.

Marjolijn - 10 maanden geleden

Chelly is gewoon een topper. Je kunt lekker met haar kletsen, terwijl zij de behandeling uitvoert. Het resultaat is ook goed #blij

mireille - 10 maanden geleden

Fijne behandeling, en super lieve meid🥰

Katie - 10 maanden geleden

Op tijd geholpen en de wensen zijn voldaan

jolanda - 10 maanden geleden

Ik ben weer heel blij met mijn wimperlift :) ook gezellig gekletst.
Altijd fijn al ik ben geweest

Debora - 10 maanden geleden

Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over one by one wimpers. Heel erg bedankt Michella! Ik kom zeker terug.

Ingrid - 10 maanden geleden