Ik kwam voor de 3D wimperextensions. Nu een paar keer geweest en de klantvriendelijkheid en de wimpers zijn beide echt super! Ga zo door en bedankt weer en zeker tot de volgende keer!
Heerlijke BOOZT behandeling gekregen van Brittney. was zeker een boost en voor herhaling vatbaar!!
Super, en fijne gehad!
Voor de eerste keer geweest en ik ben helemaal tevreden over de behandeling. En even lekker kunnen kletsen 😉 Ik kom zeker terug.
Chelly is gewoon een topper. Je kunt lekker met haar kletsen, terwijl zij de behandeling uitvoert. Het resultaat is ook goed #blij
Fijne behandeling, en super lieve meid🥰
Op tijd geholpen en de wensen zijn voldaan
Ik ben weer heel blij met mijn wimperlift :) ook gezellig gekletst.
Altijd fijn al ik ben geweest
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over one by one wimpers. Heel erg bedankt Michella! Ik kom zeker terug.