5.0
gebaseerd op 287 reviews

Heerlijk genoten van de behandeling

Monique - 3 maanden geleden

Gewoon heerlijke behandeling, no nonsense.
Altijd gezellig. Knap er altijd van op.

Jolanda - 3 maanden geleden

Ik ben altijd tevreden als ik bij jullie vandaan kom. Lieve en gezellige dames!

Kayleigh - 3 maanden geleden

Genoten van een heerlijke head spa. Service is top, meiden zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken. Ik kom zeker nog een keer terug.

Kim - 3 maanden geleden

Een heerlijke behandeling en een gezellige meid die weet wat ze doet en waar ze over praat

Esmeralda - 4 maanden geleden

Een erg vriendelijke jongedame en mijn voetjes voelen weer prima!

Wil - 4 maanden geleden

Eerste keer in de salon, zeer vriendelijk ontvangen en een fijne wimper behandeling gehad. Op naar de volgende behandeling.

Patricia - 4 maanden geleden

Een aangename, huiselijke sfeer. Professionele behandelingen. Altijd goed advies over wat je huid nodig heeft. Naar mijn mening de beste salon in Schiedam. 5 sterren

Dagmara - 4 maanden geleden

Het was mijn eerste pedicure.
De behandeling was super, heel gezellig gekletst en ik werd vriendelijk geholpen met mijn andere vragen!
Ik liep met een goed gevoel de deur uit!

Toon - 4 maanden geleden

Leuk en snel geholpen, altijd bereid je te helpen.....toppie 👍

Angelique - 4 maanden geleden