Heerlijk genoten van de behandeling
Gewoon heerlijke behandeling, no nonsense.
Altijd gezellig. Knap er altijd van op.
Ik ben altijd tevreden als ik bij jullie vandaan kom. Lieve en gezellige dames!
Genoten van een heerlijke head spa. Service is top, meiden zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken. Ik kom zeker nog een keer terug.
Een heerlijke behandeling en een gezellige meid die weet wat ze doet en waar ze over praat
Een erg vriendelijke jongedame en mijn voetjes voelen weer prima!
Eerste keer in de salon, zeer vriendelijk ontvangen en een fijne wimper behandeling gehad. Op naar de volgende behandeling.
Een aangename, huiselijke sfeer. Professionele behandelingen. Altijd goed advies over wat je huid nodig heeft. Naar mijn mening de beste salon in Schiedam. 5 sterren
Het was mijn eerste pedicure.
De behandeling was super, heel gezellig gekletst en ik werd vriendelijk geholpen met mijn andere vragen!
Ik liep met een goed gevoel de deur uit!
Leuk en snel geholpen, altijd bereid je te helpen.....toppie 👍