Altijd op tijd. Weer snel en netjes gedaan! Zeer tevreden.
Ik heb een heerlijke head Spa behandeling gehad. Was heel ontspannend
Was er nog nooit geweest maar werd vriendelijk ontvangen, de 1e keer een headspa. Wat was het heerlijk. Een echte aanrader.
Dank je wel Brittney
Heel blij met m’n one by one wimpers kom zeker graag terug!
Super tevreden weer over mijn bezoek vandaag!
Heel fijne behandeling. Leuke zaak.
Ik kom zeker terug
Eerste keer geweest, fijne gezichtsbehandeling gehad. Ben tevreden.
Ik heb weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en ben super tevreden! De service is altijd vriendelijk en professioneel, waardoor je je meteen op je gemak voelt. De behandeling zelf is ontzettend ontspannend, echt even een moment voor jezelf. Je merkt dat er met aandacht en zorg wordt gewerkt, en mijn huid voelt na afloop altijd fris en stralend aan. Ik kom hier al vaker en blijf zeker terugkomen. Absoluut een aanrader!
Goed, snel, professioneel en gezellig!
Helemaal blij, zoals altijd!