5.0
gebaseerd op 287 reviews

Altijd op tijd. Weer snel en netjes gedaan! Zeer tevreden.

Claudia - 28 dagen geleden

Ik heb een heerlijke head Spa behandeling gehad. Was heel ontspannend

Irene - ongeveer een maand geleden

Was er nog nooit geweest maar werd vriendelijk ontvangen, de 1e keer een headspa. Wat was het heerlijk. Een echte aanrader.
Dank je wel Brittney

Jennie - ongeveer een maand geleden

Heel blij met m’n one by one wimpers kom zeker graag terug!

Wendy - ongeveer een maand geleden

Super tevreden weer over mijn bezoek vandaag!

Sharon - ongeveer 2 maanden geleden

Heel fijne behandeling. Leuke zaak.
Ik kom zeker terug

Jacqueline Veder - ongeveer 2 maanden geleden

Eerste keer geweest, fijne gezichtsbehandeling gehad. Ben tevreden.

Bea - ongeveer 2 maanden geleden

Ik heb weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en ben super tevreden! De service is altijd vriendelijk en professioneel, waardoor je je meteen op je gemak voelt. De behandeling zelf is ontzettend ontspannend, echt even een moment voor jezelf. Je merkt dat er met aandacht en zorg wordt gewerkt, en mijn huid voelt na afloop altijd fris en stralend aan. Ik kom hier al vaker en blijf zeker terugkomen. Absoluut een aanrader!

Sheila - 2 maanden geleden

Goed, snel, professioneel en gezellig!

Marjolein - 3 maanden geleden

Helemaal blij, zoals altijd!

Jeanine - 3 maanden geleden