Super blij met mijn wimpers, personeel heel erg vriendelijk
Micha
-
ongeveer 2 jaar geleden
De head spa, ik zou het iedereen aanraden om te gaan doen! Echt zo ontspannen, even een relax moment voor jezelf
Eline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne rustige sfeer. Goed geholpen. Michelle luisterde goed en gaf fijn advies.
Dorrit
-
ongeveer 2 jaar geleden
Iris
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super fijne behandeling gehad met een gezellig praatje! Ik kom zeker terug!
Mila
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd gezellig en goed
Amy
-
ongeveer 2 jaar geleden
Samantha
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne salon, Brittney doet altijd mijn wimpers en blijven goed en lang zitten!
Jolanda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik kom hier al jaren, leuke meiden! En altijd netjes en schoon. Altijd erg tevreden met het resultaat.
Mariska
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik kon snel terecht en het is erg makkelijk om een afspraak in boeken. Ik werd fijn ontvangen, snel en goed geholpen! Erg tevreden.
Hestia
-
meer dan 2 jaar geleden