5.0
gebaseerd op 287 reviews

Super blij met mijn wimpers, personeel heel erg vriendelijk

Micha - ongeveer 2 jaar geleden

De head spa, ik zou het iedereen aanraden om te gaan doen! Echt zo ontspannen, even een relax moment voor jezelf

Eline - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne rustige sfeer. Goed geholpen. Michelle luisterde goed en gaf fijn advies.

Dorrit - ongeveer 2 jaar geleden
Iris - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijne behandeling gehad met een gezellig praatje! Ik kom zeker terug!

Mila - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd gezellig en goed

Amy - ongeveer 2 jaar geleden
Samantha - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne salon, Brittney doet altijd mijn wimpers en blijven goed en lang zitten!

Jolanda - ongeveer 2 jaar geleden

Ik kom hier al jaren, leuke meiden! En altijd netjes en schoon. Altijd erg tevreden met het resultaat.

Mariska - meer dan 2 jaar geleden

Ik kon snel terecht en het is erg makkelijk om een afspraak in boeken. Ik werd fijn ontvangen, snel en goed geholpen! Erg tevreden.

Hestia - meer dan 2 jaar geleden