5.0
gebaseerd op 287 reviews

Bij de dames is het altijd gezellig en wordt altijd perfect verzorgd!

Mariëlle - bijna 2 jaar geleden

Michella en Brittney zijn lieve meiden. Maken altijd gezellig een praatje. Je voelt je op je gemak bij hun. Ze even goede service. Met mijn wimperextensions ben ik zeer tevreden.

Lenie - bijna 2 jaar geleden

Gezellige meid en een hele fijne pedicure gehad.

Esmeralda - bijna 2 jaar geleden
Conny - bijna 2 jaar geleden

Ik was er voor het eerst en is heel goed bevallen. Fijne behandeling super aardige vrouw en er word je niets aangesmeerd. Volgende afspraak al gemaakt!! Zeer zeker de moeite waard

Petra - bijna 2 jaar geleden

Tijdens de behandeling was het erg gezellig. Een super mooi resultaat.

Anne - bijna 2 jaar geleden

Het was heerlijk dank je wel Britney

N.C - ongeveer 2 jaar geleden

Geweldig je word zo lief behandeld en goed 🥰👌

Carla - ongeveer 2 jaar geleden

Ben al een paar keer bij de lady's geweest voor wimper lifting en verfen, kan niet anders zeggen dan super.

Rosa - ongeveer 2 jaar geleden

Super geholpen en wat een leuke meiden zeer tevreden

Angela - ongeveer 2 jaar geleden