Bij de dames is het altijd gezellig en wordt altijd perfect verzorgd!
Michella en Brittney zijn lieve meiden. Maken altijd gezellig een praatje. Je voelt je op je gemak bij hun. Ze even goede service. Met mijn wimperextensions ben ik zeer tevreden.
Gezellige meid en een hele fijne pedicure gehad.
Ik was er voor het eerst en is heel goed bevallen. Fijne behandeling super aardige vrouw en er word je niets aangesmeerd. Volgende afspraak al gemaakt!! Zeer zeker de moeite waard
Tijdens de behandeling was het erg gezellig. Een super mooi resultaat.
Het was heerlijk dank je wel Britney
Geweldig je word zo lief behandeld en goed 🥰👌
Ben al een paar keer bij de lady's geweest voor wimper lifting en verfen, kan niet anders zeggen dan super.
Super geholpen en wat een leuke meiden zeer tevreden