5.0
gebaseerd op 287 reviews

Heel tevreden
Medewerker erg vriendelijk

Anoushka - meer dan 2 jaar geleden

Een super fijne behandeling gehad. Michella is professioneel en werkt erg zorgvuldig. Zeker een aanrader!

Tessa - meer dan 2 jaar geleden

het was heerlijk voor herhaling vatbaar

Miranda - meer dan 2 jaar geleden

Heel erg tevreden over Chelly’s beauty salon! Fijne behandeling en tips gekregen hoe ik mijn huid kan verbeteren. Michella heeft mij hiervoor ook testers van bepaalde producten mee naar huis gegeven.

Julia - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd word ik super fijn geholpen! Even een moment voor mezelf en natuurlijk een gezellige praatje met Michelle. De behandeling was weer heerlijk en mijn wenkbrauwen zijn weer mooi 👌

Maya - meer dan 2 jaar geleden
Suzanne - meer dan 2 jaar geleden
NI - meer dan 2 jaar geleden

Zo heerlijk ontspannend dat je er letterlijk van in slaap valt. elke keer weer een geslaagde afspraak. Bedankt Michella😊.

Christel - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling. Vriendelijk persoon.

Jolanda - meer dan 2 jaar geleden

Voor mij een geweldige ervaring.
Mooi verzorgde omgeving en voelde me erg op mijn gemak tijdens mijn gezicht behandeling die uitgevoerd werd door Chelly.
Van mij een TIEN,en hartelijk bedankt en tot de volgende keer.

jan - meer dan 2 jaar geleden