Heel tevreden
Medewerker erg vriendelijk
Een super fijne behandeling gehad. Michella is professioneel en werkt erg zorgvuldig. Zeker een aanrader!
het was heerlijk voor herhaling vatbaar
Heel erg tevreden over Chelly’s beauty salon! Fijne behandeling en tips gekregen hoe ik mijn huid kan verbeteren. Michella heeft mij hiervoor ook testers van bepaalde producten mee naar huis gegeven.
Zoals altijd word ik super fijn geholpen! Even een moment voor mezelf en natuurlijk een gezellige praatje met Michelle. De behandeling was weer heerlijk en mijn wenkbrauwen zijn weer mooi 👌
Zo heerlijk ontspannend dat je er letterlijk van in slaap valt. elke keer weer een geslaagde afspraak. Bedankt Michella😊.
Fijne behandeling. Vriendelijk persoon.
Voor mij een geweldige ervaring.
Mooi verzorgde omgeving en voelde me erg op mijn gemak tijdens mijn gezicht behandeling die uitgevoerd werd door Chelly.
Van mij een TIEN,en hartelijk bedankt en tot de volgende keer.