5.0
gebaseerd op 287 reviews

Heerlijk, ontspannen en gezellig.

Shirley - bijna 3 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad. Leuk en gezellig gesprek en goed advies gegeven! Ik heb me nieuwe afspraak al ingepland :) liefs

Elvira - bijna 3 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling

Ileana - bijna 3 jaar geleden

Het was een fijne behandeling, ik zie zeker een verbetering dankjewel voor klantvriendelijkheid

Ayse - bijna 3 jaar geleden

Was weer ouderwets gezellig

Karin - bijna 3 jaar geleden

Vandaag voor de eerste keer hier geweest.
Ik ben zeer tevreden en goed/gezellig geholpen!

Sandra - bijna 3 jaar geleden

Zeer tevreden over de service en super blij met mijn wimpers!!

Chyenne - bijna 3 jaar geleden

Wordt hier fijn geholpen of het nu voor mijn voeten of gezicht is. Ben altijd blij als ik er vandaan kom.

Miranda - bijna 3 jaar geleden

Voor de 1e keer een heerlijke rugmassage met pakking gehad. Heerlijk en vakkundig gemasseerd. Dit wordt een blijvertje!
Dankjewel 🙏 🙏

Petra - bijna 3 jaar geleden

Netjes zoals altijd!!

Susanne - bijna 3 jaar geleden