Heerlijk, ontspannen en gezellig.
Shirley
-
bijna 3 jaar geleden
Hele fijne behandeling gehad. Leuk en gezellig gesprek en goed advies gegeven! Ik heb me nieuwe afspraak al ingepland :) liefs
Elvira
-
bijna 3 jaar geleden
Heerlijke gezichtsbehandeling
Ileana
-
bijna 3 jaar geleden
Het was een fijne behandeling, ik zie zeker een verbetering dankjewel voor klantvriendelijkheid
Ayse
-
bijna 3 jaar geleden
Was weer ouderwets gezellig
Karin
-
bijna 3 jaar geleden
Vandaag voor de eerste keer hier geweest.
Ik ben zeer tevreden en goed/gezellig geholpen!
Sandra
-
bijna 3 jaar geleden
Zeer tevreden over de service en super blij met mijn wimpers!!
Chyenne
-
bijna 3 jaar geleden
Wordt hier fijn geholpen of het nu voor mijn voeten of gezicht is. Ben altijd blij als ik er vandaan kom.
Miranda
-
bijna 3 jaar geleden
Voor de 1e keer een heerlijke rugmassage met pakking gehad. Heerlijk en vakkundig gemasseerd. Dit wordt een blijvertje!
Dankjewel 🙏 🙏
Petra
-
bijna 3 jaar geleden
Netjes zoals altijd!!
Susanne
-
bijna 3 jaar geleden