5.0
gebaseerd op 287 reviews

Michella is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Shanice - meer dan 3 jaar geleden

Michelle is een lieve meid die heel mooi mijn wimpers heeft gedaan. Ben er erg blij mee en kom hier zeker terug.

Brigitte - meer dan 3 jaar geleden

Het was weer heerlijk ontspannen en gezellig

Shirley - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn om weer terug te zijn!

Vera - meer dan 3 jaar geleden

zoals altijd is het heerlijk genieten van de behandelingen

Esther - meer dan 3 jaar geleden
Daisy - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk was het, echt weer verwend tot de volgende keer🤗😊

Thea - meer dan 3 jaar geleden

Het maakt niet uit voor welke behandeling ik bij Chelly kom, het is altijd gezellig, fijn en goed.

Imara - meer dan 3 jaar geleden
Britt - meer dan 3 jaar geleden

Altijd super!

Christa - meer dan 3 jaar geleden