Michella is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.
Shanice
-
meer dan 3 jaar geleden
Michelle is een lieve meid die heel mooi mijn wimpers heeft gedaan. Ben er erg blij mee en kom hier zeker terug.
Brigitte
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was weer heerlijk ontspannen en gezellig
Shirley
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd fijn om weer terug te zijn!
Vera
-
meer dan 3 jaar geleden
zoals altijd is het heerlijk genieten van de behandelingen
Esther
-
meer dan 3 jaar geleden
Daisy
-
meer dan 3 jaar geleden
Heerlijk was het, echt weer verwend tot de volgende keer🤗😊
Thea
-
meer dan 3 jaar geleden
Het maakt niet uit voor welke behandeling ik bij Chelly kom, het is altijd gezellig, fijn en goed.
Imara
-
meer dan 3 jaar geleden
Britt
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd super!
Christa
-
meer dan 3 jaar geleden