Super ervaring! Erg tevreden over het resultaat😊
Ik vond de pedicurebehandeling heel professioneel uitgevoerd door de pedicure. Heerlijk was ook de voetscrub en massage als onderdeel van deze behandeling. Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende behandelingen staan al gepland.
Altijd tevreden, ze doet het supermooi.
Lieve meid .
Gezellige vriendelijke vrouw. Fijne ervaring gehad 😊. Kom zeker nog een keertje terug!
Ik heb vandaag weer ervan genoten. Michella geeft goede service, ik word ook lekker toegedekt met een plaid, dat vind ikzelf persoonlijk altijd al heel erg fijn en daar geniet ik al van. Lekker verwend worden en de Bootz Luxe vind ik zo'n fijne behandeling. Al met al het was weer top bij Michella.
Proef make up gehad, helemaal happy
In 1 woord geweldig weer! Kan niet anders zeggen, lang geleden voor mij dat ik in de salon was geweest. Super blij het het resultaat, en net zoals toen erg gezellig en lekker gekletst. Mij zie je zeker terug!! X
Mooie, nette en schone salon.
Vriendelijke eigenaresse die mij kundig heeft geholpen.kom hier zeker als klant terug. Mijn wimpers zien er prachtig uit !
Heerlijk verwen moment voor mijzelf