5.0
gebaseerd op 287 reviews

Super ervaring! Erg tevreden over het resultaat😊

Manouk - ongeveer 3 jaar geleden

Ik vond de pedicurebehandeling heel professioneel uitgevoerd door de pedicure. Heerlijk was ook de voetscrub en massage als onderdeel van deze behandeling. Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende behandelingen staan al gepland.

Petra - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd tevreden, ze doet het supermooi.
Lieve meid .

Gladys - ongeveer 3 jaar geleden

Gezellige vriendelijke vrouw. Fijne ervaring gehad 😊. Kom zeker nog een keertje terug!

Demy - ongeveer 3 jaar geleden
Eva - meer dan 3 jaar geleden

Ik heb vandaag weer ervan genoten. Michella geeft goede service, ik word ook lekker toegedekt met een plaid, dat vind ikzelf persoonlijk altijd al heel erg fijn en daar geniet ik al van. Lekker verwend worden en de Bootz Luxe vind ik zo'n fijne behandeling. Al met al het was weer top bij Michella.

Yvonne - meer dan 3 jaar geleden

Proef make up gehad, helemaal happy

Monique - meer dan 3 jaar geleden

In 1 woord geweldig weer! Kan niet anders zeggen, lang geleden voor mij dat ik in de salon was geweest. Super blij het het resultaat, en net zoals toen erg gezellig en lekker gekletst. Mij zie je zeker terug!! X

Shari - meer dan 3 jaar geleden

Mooie, nette en schone salon.
Vriendelijke eigenaresse die mij kundig heeft geholpen.kom hier zeker als klant terug. Mijn wimpers zien er prachtig uit !

Angelick - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk verwen moment voor mijzelf

Patty - meer dan 3 jaar geleden