Hele lieve meid. Super fijn behandeld. Doet haar werk super. Heel erg tevreden ermee.
Amanda
-
bijna 4 jaar geleden
Fantastisch zoals altijd! Professioneel en sociaal toppertje
Imara
-
bijna 4 jaar geleden
Ben altijd super blij en zeer tevreden als ik ben geweest
Top service πππ
Corine
-
bijna 4 jaar geleden
al jaren tevreden.
Miranda
-
bijna 4 jaar geleden
Altijd netjes en vriendelijk geholpen. Wenkbrauwen zitten weer super! Bedankt namens Lindsey
Wendy
-
bijna 4 jaar geleden
Opnieuw een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Salon ziet er top uit, netjes en schoon.
Jenneke
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super geholpen
Miranda
-
ongeveer 4 jaar geleden
Gezellig en prettige behandeling πeen verwen moment
Shirley
-
ongeveer 4 jaar geleden
ze is heel vriendelijk. ik heb mijn wimpers laten verven, nu lijkt het net alsof ik altijd mascara op heb. zelfs na zwemmen. heel fijn
Claudia
-
ongeveer 4 jaar geleden
Erg sociale en vriendelijke eigenaresse!
Je voelt je gelijk op je gemak
Sylvana
-
ongeveer 4 jaar geleden