5.0
gebaseerd op 287 reviews

Hele lieve meid. Super fijn behandeld. Doet haar werk super. Heel erg tevreden ermee.

Amanda - bijna 4 jaar geleden

Fantastisch zoals altijd! Professioneel en sociaal toppertje

Imara - bijna 4 jaar geleden

Ben altijd super blij en zeer tevreden als ik ben geweest
Top service πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Corine - bijna 4 jaar geleden

al jaren tevreden.

Miranda - bijna 4 jaar geleden

Altijd netjes en vriendelijk geholpen. Wenkbrauwen zitten weer super! Bedankt namens Lindsey

Wendy - bijna 4 jaar geleden

Opnieuw een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Salon ziet er top uit, netjes en schoon.

Jenneke - ongeveer 4 jaar geleden

Super geholpen

Miranda - ongeveer 4 jaar geleden

Gezellig en prettige behandeling 😊een verwen moment

Shirley - ongeveer 4 jaar geleden

ze is heel vriendelijk. ik heb mijn wimpers laten verven, nu lijkt het net alsof ik altijd mascara op heb. zelfs na zwemmen. heel fijn

Claudia - ongeveer 4 jaar geleden

Erg sociale en vriendelijke eigenaresse!
Je voelt je gelijk op je gemak

Sylvana - ongeveer 4 jaar geleden