5.0
gebaseerd op 287 reviews

Altijd heerlijk weer zo een bootz luxe behandeling

Karin - meer dan 3 jaar geleden

Super fijn weer geholpen, wimpers zien er prachtig uit!

Melissa - meer dan 3 jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling even een uurtje ontspanning!!!
Ik ben Dinsdag 28-3-2023 geweest.

Ramelia - meer dan 3 jaar geleden

Heel goed geholpen, erg vriendelijk en geeft goed advies. Ik kom er al een aantal maanden.

Camilla - meer dan 3 jaar geleden
Milou - meer dan 3 jaar geleden

Ik vindt Michella een aardige vakkundige vrouw. Ze geeft ook aan welke behandeling het beste bij je past ook als je zelf een duurder behandeling in gedachte heb. Mijn vorige schoonheidsspecialiste adviseerde mij elke keer de duurste behandelingen, waar Michella eerlijk aan gaf dat ik dit niet nodig heb. Ze is betrouwbaar en ze weet wat ze doet.

Sandra - meer dan 3 jaar geleden

Vond het een hele fijne afspraak. Het was heel relaxt, gezellig en ik ben heel tevreden over het resultaat. Er komt zeker een vervolg afspraak 😉

Jennifer - meer dan 3 jaar geleden

Vind chelly een hele eerlijke, aardige en professionele dame. Stelt je op je gemak, legt alles goed uit en de behandeling was fijn. Ben erg te vrede heb gelijk een volgende afspraak gemaakt

Precious - meer dan 3 jaar geleden

Was een super ervaring voor een eerste keer. Kom zeker vaker langs x

Chamyra - meer dan 3 jaar geleden

Duidelijke uitleg over de behandeling en de nazorg. Vriendelijk ontvangst.

Nicolette - meer dan 3 jaar geleden