5.0
gebaseerd op 287 reviews

Zoals gewoonlijk heerlijk!!

Karin - ongeveer 3 jaar geleden

Voor het eerst mijn wimpers laten liften en verven, alles werd netjes uitgelegd wat er gedaan wordt. Echt top service !

Dana - ongeveer 3 jaar geleden
Roxy - ongeveer 3 jaar geleden

Was heel gezellig, vakkundig en vriendelijk. Mooie combinatie denk ik.
M'n voeten zijn er tevreden weggewandeld.

Patricia - ongeveer 3 jaar geleden

Wenkbrauwen on point! Heel heel blij! Vaste klant erbij!

Naima - ongeveer 3 jaar geleden

Onder het genot van leuke gesprekken een heerlijke behandeling weer gehad

Esther - ongeveer 3 jaar geleden
Suzanne - ongeveer 3 jaar geleden

voel me hier altijd thuis als ik daar ben, leuke meiden 🥰

Inesa - ongeveer 3 jaar geleden
Jenya - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad met een balans tussen gezelligheid en ontspannen. Ge-nie-ten!!

Michelle - ongeveer 3 jaar geleden