Zoals gewoonlijk heerlijk!!
Karin
-
ongeveer 3 jaar geleden
Voor het eerst mijn wimpers laten liften en verven, alles werd netjes uitgelegd wat er gedaan wordt. Echt top service !
Dana
-
ongeveer 3 jaar geleden
Roxy
-
ongeveer 3 jaar geleden
Was heel gezellig, vakkundig en vriendelijk. Mooie combinatie denk ik.
M'n voeten zijn er tevreden weggewandeld.
Patricia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Wenkbrauwen on point! Heel heel blij! Vaste klant erbij!
Naima
-
ongeveer 3 jaar geleden
Onder het genot van leuke gesprekken een heerlijke behandeling weer gehad
Esther
-
ongeveer 3 jaar geleden
Suzanne
-
ongeveer 3 jaar geleden
voel me hier altijd thuis als ik daar ben, leuke meiden 🥰
Inesa
-
ongeveer 3 jaar geleden
Jenya
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad met een balans tussen gezelligheid en ontspannen. Ge-nie-ten!!
Michelle
-
ongeveer 3 jaar geleden