5.0
gebaseerd op 287 reviews

Heb een heerlijke bindweefsel/liftingsmassage gehad.... Ziet er gelijk weer een stuk frisser uit... Bedankt

Irma - bijna 4 jaar geleden

Goeie service en mooie salon

Wendy - bijna 4 jaar geleden

Heel fijn geholpen! Mijn wimpers zien er erg mooi uit, ben erg tevreden!

Melissa - bijna 4 jaar geleden

Michella is vriendelijk en deskundig! Ik ga altijd met een glimlach en een goed verzorgd gezicht weer naar huis.

Michelle - bijna 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad! Wordt goed de tijd voor je genomen.

Eline - bijna 4 jaar geleden

Ik ben super blij.

Gulcjan - bijna 4 jaar geleden

Ik kom samen met mijn moeder bij chelly en zijn allebei zeer tevreden :)

Charlotte - bijna 4 jaar geleden

prima!

Wendelaine - bijna 4 jaar geleden

Precies wat ik had gevraagd 👍👍

Alina - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijke dame, gezellig praatje gemaakt en was op mijn gemak. Wimpers zien er top uit! Zeker een aanrader

Precious - bijna 4 jaar geleden