Heb een heerlijke bindweefsel/liftingsmassage gehad.... Ziet er gelijk weer een stuk frisser uit... Bedankt
Irma
-
bijna 4 jaar geleden
Goeie service en mooie salon
Wendy
-
bijna 4 jaar geleden
Heel fijn geholpen! Mijn wimpers zien er erg mooi uit, ben erg tevreden!
Melissa
-
bijna 4 jaar geleden
Michella is vriendelijk en deskundig! Ik ga altijd met een glimlach en een goed verzorgd gezicht weer naar huis.
Michelle
-
bijna 4 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad! Wordt goed de tijd voor je genomen.
Eline
-
bijna 4 jaar geleden
Ik ben super blij.
Gulcjan
-
bijna 4 jaar geleden
Ik kom samen met mijn moeder bij chelly en zijn allebei zeer tevreden :)
Charlotte
-
bijna 4 jaar geleden
prima!
Wendelaine
-
bijna 4 jaar geleden
Precies wat ik had gevraagd 👍👍
Alina
-
bijna 4 jaar geleden
Vriendelijke dame, gezellig praatje gemaakt en was op mijn gemak. Wimpers zien er top uit! Zeker een aanrader
Precious
-
bijna 4 jaar geleden