eerste keer gekomen voor als wimpers op laten vullen en wenkbrauwen te laten waxen en verven, gelijk ook goede klik lekker praatje ook gemaakt, voelde me ook lekker op me gemak nu al vaste klant ook gelijk heel erg vriendelijk 🙂
Ik vind het altijd lekker ontspannend en natuurlijk gezellig
Ik ga zeker tevreden de deur uit
Ik laat mijn wimper extensions zetten bij de salon. Het zit altijd mooi en blijft goed zitten. Zou het zeker aanraden!!
Altijd goed bij Chell 👌
Weer heerlijk genoten van de behandelingen!
Vind het altijd heerlijk om er heen te gaan en ga altijd weer met een heel tevreden en verfrissend gevoel naar buiten
Altijd weer fijn. Huis uitgedroogd na de zonvakantie. Ze geeft m weer zo goed verzorgd. Als huid kon juichen...🤣
Helemaal top!
Super tevreden. Wimpers worden netjes gezet en blijven ook lang zitten. Schone mooie winkel en je voelt jezelf welkom. Dus super tevreden.