5.0
gebaseerd op 287 reviews

eerste keer gekomen voor als wimpers op laten vullen en wenkbrauwen te laten waxen en verven, gelijk ook goede klik lekker praatje ook gemaakt, voelde me ook lekker op me gemak nu al vaste klant ook gelijk heel erg vriendelijk 🙂

Inesa - ongeveer 4 jaar geleden

Ik vind het altijd lekker ontspannend en natuurlijk gezellig
Ik ga zeker tevreden de deur uit

Esther - ongeveer 4 jaar geleden

Ik laat mijn wimper extensions zetten bij de salon. Het zit altijd mooi en blijft goed zitten. Zou het zeker aanraden!!

Anouk - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd goed bij Chell 👌

Yolanda - ongeveer 4 jaar geleden

Weer heerlijk genoten van de behandelingen!

Jacqueline - ongeveer 4 jaar geleden

Vind het altijd heerlijk om er heen te gaan en ga altijd weer met een heel tevreden en verfrissend gevoel naar buiten

Tamara - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd weer fijn. Huis uitgedroogd na de zonvakantie. Ze geeft m weer zo goed verzorgd. Als huid kon juichen...🤣

Ellen - ongeveer 4 jaar geleden

Helemaal top!

Christa - ongeveer 4 jaar geleden

Super tevreden. Wimpers worden netjes gezet en blijven ook lang zitten. Schone mooie winkel en je voelt jezelf welkom. Dus super tevreden.

Pepita - ongeveer 4 jaar geleden
Andrea - ongeveer 4 jaar geleden